Magazin

Szponzorált tartalom

székhely használati engedély

székhely használati engedély

A Minden ingatlan lehet székhely? kérdésre, pontosabban a székhely használati engedély kérdéskörére a válasz egyszerű és egyben egy kissé komplikált is. Az egyszerűséggel kezdve: azt mondhatjuk, hogy minden ingatlant lehet székhelyként használni, ha az a vállalkozó tulajdonában áll, esetleg azon használati vagy haszonélvezeti joga áll fenn.

Abban az esetben pedig, ha az adott ingatlannak nem a vállalkozó a tulajdonosa, akkor az szükséges, hogy az ingatlan tulajdonosa, illetve haszonélvezője írásos szerződésben a hozzájárulását adja ahhoz, hogy az ingatlant székhelyként használhassuk. Ezt a tényt egyébként két tanúval is igazolni szükséges, valamint a cégnyilvántartásban is fel kell tüntetni.

Pár éve sokat lehetett arról hallani, hogy a CSOK-kal vásárolt ingatlanok nem használhatók székhelyként. Ez a szabályozás 2019-ben módosult azzal, hogy bejelentési kötelezettség terhe mellett a CSOK támogatással vásárolt ingatlanok esetén is megadják a hatóságok a székhely használati engedélyt.

A törvényi szabályozás szerint a CSOK-kal megszerzett ingatlanok azonban nem lehetnek telephelyek, vagyis olyan ingatlanok, ahol a tényleges gazdasági tevékenység folyik.

Nagyon leegyszerűsítve a dolgokat tehát, székhelyként minden jogszabályi hivatkozásnak megfelelő ingatlan használható, melyekben meg lehet oldani a vállalkozásunk adminisztrációját, valamint azt, hogy ott fogadhassuk a hivatalos dokumentumainkat, és az iktatásra, valamint az iratok elhelyezésére, irattározásra is legyen lehetőség.

Ha mi azonban inkább a vállalkozásunk érdemi részével szeretnénk foglalkozni, és a legszívesebben elhagynánk az adminisztrációt, valamint a hivatalos tennivalókat, akkor a legjobb megoldást számunkra egy megfelelő székhelyszolgáltatóval kötött együttműködés jelentheti.

A szekhelyszolgaltatas24.hu egy olyan székelyszolgáltató, mely számos budapesti székhely címen, valamint egy iparűzési adó mentes településen, Újlengyelen nyújtja megfizethető, magas színvonalú és megbízható szolgáltatásait.

A Gross Székhelyben Otthon cégcsoport tulajdonában álló szekhelyszolgaltatas24.hu mind a budapesti, mind az újlengyeli címen kimagasló székhelyszolgáltatást nyújt. Ezek közé tartozik például már a velük való kapcsolatfelvétel elején az, hogy a hozzájáruló nyilatkozatot egy órán belül e-mailben továbbítják a számunkra. Ehhez pedig nem szükséges előre fizetnünk, ezt ráérünk csak a szerződéskötéskor megtenni.

A szekelyszolgaltatas24.hu tetszetős, könnyen áttekinthető weboldalán megtaláljuk az újlengyeli és a budapesti székhely címeket, valamint a cég által ajánlott székhelyszolgáltatási csomagokat – a szolgáltatások áraival együtt.

A székelyszolgáltatási csomagok időtartama a fél éves, egy éves, valamint két éves időintervallumokra szólnak, minden egyes csomag esetében a cég plusz egy hónapot ajándékoz ügyfeleinek.

A csomagajánlatokban elolvashatjuk a szolgáltatásokat is, melyek közt szerepel a cégtáblára való cégnév kihelyezés, a postai küldemények átvétele, és az azokról való értesítés is. Ez azért kiemelt jelentőségű, mivel egy időszakban gyakorlat volt, hogy az át nem vett levelek esetén törlésre kerültek céges adószámok, valamint céges vezetők több éves eltiltást is kaphattak az át nem vett küldemények miatt.

A szekhelyszolgaltatas24.hu kimagaslóan hatékony együttműködést mutat a különböző hatóságokkal, mely a székhelyszolgáltatási tevékenységében is megmutatkozik, hisz mindent kizárólag a hatályos törvényi előírások szerint végez.

Többek között a székhely címeken a képviselői minden esetben fogadják a különféle hatóságokat – beleértve még a kényszerintézkedések tűrését is.

Extra szolgáltatásaik közé tartoznak a vállalkozások számára beérkező levelek szkennelése, erről értesítés küldése elektronikusan, valamint havi egy alkalommal – általában a hónap elején – azoknak a cégvezetők által megadott postai címre történő tényleges fizikai postázása is.

További nem mindennapos szolgáltatásuk a szintén havonta egy alkalommal igénybe vehető tárgyaló biztosítása, melyről természetesen előzetes egyeztetés szükséges.

A cég budapesti székhely címei mellett szereplő iparűzési adó mentes településen, a Pest megyei Újlengyelen a megszokott, kimagasló szolgáltatások mellett az iratok megőrzésére, kvázi irattár kialakítására is lehetőség nyílik.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás